Chì duvemu attente à quandu sceglite l'airbag marinu?

1. Prima, u diamitru è a durata di l'airbag Marine deve esse determinata (cumpresi lunghezza effettiva è lunghezza tutali).
2. Selezziunà u gruixu di Marine lanciari airbag.
3. Sè l 'airbag Marine hè solu lanciata nant'à una nave, u airbag Marine apprupriati deve esse accumpagnatu secondu à a lunghezza, larghezza è pesu di u bastimentu currenti.
4. Sè una varietà di tippi di navi necessanu airbags Marine, u tipu generale di airbags Marine deve esse sceltu secondu a lunghezza massima, larghezza è pesu di u bastimentu.
5. Sè vo ùn sò sicuru chì tipu di Airbag Marine deve esse sceltu, a nostra cumpagnia pò cuncepisce un airbag Marine raghjone per voi da rifirimentu à a lunghezza, larghezza è pesu di u vostru bastimentu.

Airbag marinu, airbag di nave, vantaghji di lanciu di l'airbag:

1. A custruzzione di u Salvà assai soldi Utilizendu airbags nave nantu à a strada, u lanciamentu di l'acqua hè una nova tecnulugia promettenti, cambiendu u riparatu a nave pò solu aduttà slipway, dock flottante, u modu d'acqua dock, salvà cusì u chute, dock, u dock in u custruitu assai soldi, è cusì riduce i costi upfront di u cantiere custruzzione.

2. Moltu migliurà a capacità di cantiere custruitu Perchè u modu tradiziunale di fluttuazione ristretta a capacità di pruduzzione di u cantiere navale, l'usu di Airbags Marine fluttuazione flexible cambiatu radicalmente solu aduprà slipway, dock in u travagliu di u modu tradiziunale di a terra pò ièssiri usatu in u travagliu di tandu aduprà modu airbag lanciari, tantu ca si pò migliurà assai u riparatu a capacità di cantiere navale.

3. L'industria di a custruzzione di navi è l'industria di a riparazione di i navi sò principalmente per lancià a nave in modu sicuru in l'industria di a custruzzione di i navi, è per arricchisce a nave in modu sicuru per a riparazione in l'industria di a riparazione di navi.

4. Hè adupratu in l'industria di a custruzzione per portà strutture di custruzzione super grande.Cum'è u pesu di più di 10.000 tunnillati di pier, caisson di molu è altri grandi strutture di béton rinfurzatu nantu à a pendenza di spustamentu, salvate navi affundate, salvata stranded è cusì.

In cunfrontu cù u skateboard tradiziunale è l'artigianatu di slide, hà e caratteristiche di risparmiu di travagliu, risparmiu di tempu, risparmiu di travagliu, menu investimentu, mobilità flessibile, sicurezza è affidabilità.Hè adattatu per tutti i tipi di navi è di custruzzione.

L'airbag di lanciamentu di a nave hè divisu in: Airbag di bassa pressione, Airbag di pressione media, Aairbag d'alta pressione.

Salvage-boa-(1)


Tempu di Postu: Mar-04-2023